کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی آدل آلدرمن مد شما را دوست دارم
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

آدل آلدرمن مد شما را دوست دارم

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 18 مشاهده

تصویب آن، سبک فرودگاه غیر واقعی است. گرچه افراد مشهور اغلب از طریق ادعای محموله به دنبال قصد گرفتن قالیچه قرمز هستند، اما به سختی عملی است. ستاره های واقعی جت درک اهمیت راحتی و امروز صبح در JFK فرودگاه ریحانا نشان داد دقیقا چگونه انجام می شود در سبک. در نیویورک برای راه اندازی Fenty او در Soho ظاهر شد، موسیقی و مد مغازه وارد پوشیدن sweatsuit از اسکیت بورد دوچرخه سواری و یانکیس کلاه، ترکیبی که به طور معمول به عنوان گاه به گاه در نظر گرفته شده است. البته، ریحانا همیشه راهی برای بالا بردن یک لباس پیدا می کند. در این مورد، او نقاشی Spuriasli نقره ای Manolo Blahnik را اضافه کرد، یک کیسه ی کتاب بزرگ Dior و گوشواره های کریستال Balenciaga.

عرق و پاشنه ها تبدیل به یکی از جفت های مورد علاقه ریحانا شده اند، و در طول سال ها او ترکیب دسته ای را از راه های مختلف استفاده می کند. در سال 2017، او ترنچ پیتون Burberry را با یک Tracksuit صورتی Vetements و تام فورد Styletos در حالی که از یک شب دخترانه در نیویورک لذت برده است، متصل می کند. در نگاه او، یک مجموعه پاستیل از بیتالمقدس عثمانی و بلوک بلینک بلوک شده Bipunta پمپاژ در سال 2016 راه اندازی شد، در حالی که در فوریه گذشته آن را عرشه حمل و نقل سفید ویرجیل Abloh و صندل marabou توسط Olgana پاریس.

هنگامی که به سبک می آید، ریحانا به ندرت خود را تکرار می کند، اما به این روند ساده اما موثر وفادار مانده است. آخرین تنوع آن در نگاه تضمین شده برای الهام بخشیدن به تقلید، آیا آنها پرواز مربی یا جت از جت خصوصی به ماشین موتوری.

  • نویسنده :
  • بازدید : 17 مشاهده

Quavo راهی برای اضافه کردن یک براق شیک خاص به همه چیز دارد. در حالی که اکثر مردم فقط برای یک جفت شورت و یک تی شرت قدیمی برای بازی بسکتبال دست پیدا می کنند، Quavo در عوض عکس های نیمه داوری خود را در دنده ی جدید Louis Vuitton ترسیم می کند. همیشه جواهرات وسواسی، حتی عینک های Quavo همواره با الماس های کوچک اندود شده اند.

اعضای MIGA در حال حاضر در حال افزایش یکی دیگر از لوازم جانبی دنیوی هستند: یک بازیگر پزشکی. پس از حفظ آسیب انگشت شست، Quavo به طور معمول برای گچ یا پوشش پشم شیشه بهار نبود. در عوض، تا به حال متعهد به شیوه زندگی خود را پر سر و صدا، Quavo یک سفارشی ساخته شده از جواهرات با مروارید ساخته شده است. اگر نه برای عنوان، که عنوان "آسیب انگشت شست یخ بازیگران" در امضای MIGOS به صورت سیگنال به صورت جداگانه خوانده می شود، شما فکر می کنید که این فقط جدیدترین قطعه ی رپ می باشد که در آینده به دنبال آن می شود. به Quavo بروید تا بدبختی را به یک فرصت برای نمایش جواهرات جدید تبدیل کنید.

  • نویسنده :
  • بازدید : 13 مشاهده

در حال حاضر دو سال از آن زمان رف سیمونز پیراهن خام سبک غربیش را در فضاپیمای تابستان 2018 کالوین کلین در هفته مد روز نیویورک فرستاده است. در حال حاضر روند گابوی گلم که او در آن فصل کامل کرده است بسیار گستردهتر و گستردهتر است. این که آیا این به خاطر همه جا لایل ناس X "Road Town Town" یا تأثیر Post-Malone Nudie-suit است که موجب می شود کمد لباس، مردم در هر گوشه ای از جهان از غرب استفاده می کنند.

Ciara آخرین به دهان ده کلاه گالن خود را به غرب وحشی در حالی که سفر به خارج از کشور. هنرمندی که در کنفرانس سالانه تبلیغاتی شرکت جشنواره بین المللی خلاقانه بین المللی شیرین های سین را برگزار می کند، یک نگاه گاوچران گلی را به نقاشی فرانسوی فرانسوی از همه نقاط جهان آورده است. خواننده در شلوار بلند براق براق ظاهر شده است که او با یک پیراهن دکمه ای پایین جفت شده بود که به آرامی در کمر او پیچیده بود. او به طور طبیعی با کلاه گاوچری سیاه مواجه شد. جایی که افراد مشهور دیگر می توانند از سبک دختران به اصطلاح فرانسوی در Riviera مشهور بیرون بیایند، Ciara خود را ثابت کرد که به عنوان بهترین دختر گاوچران مد روز در کن باشد.

  • نویسنده :
  • بازدید : 16 مشاهده

با سلام.به دنیای ایران سی ان بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز ایران سی ان بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در سایت کسب و کار ایران سی ان به آدرس www.irancn.com و قراردادن لینک های بازاریابی در وبلاگ خود می توانید اقدام به کسب درآمد اینترنتی نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در ایران سی ان بلاگ سپری نمایید...